Followers

Monday 27 February 2012

kalau takut dilambung ombak,jangan berumah di tepi pantai!!apa lagi WAZZUB la..pendaftaran 100% free..




Perhatian kepada: Rakyat Malaysia yang sedang mencari peluang pendapatan tambahan secara online.
"Gempar! Jana Pendapatan Tanpa Modal Tanpa Had Setiap Bulan"
"Projek bermula 9 April '12.Tempah Kedudukan Awal Sementara Projek Belum Bermula"
Terbaru & Termudah | Jana Pendapatan Setiap Bulan | Tanpa Modal Walaupun Sesen | Belum Pernah Jumpa | dan Belum Pernah Berlaku Sebelum Ini.
Tarikh: Tuesday February 28Dari: Amir Razain™, Internet Marketer
Ketahuilah bahawa adalah suatu fakta yang mana syarikat-syarikat silikon besar seperti Google.com dan Facebook.com memperoleh pendapatan Ber BILLION dolar setiap suku tahun semata-mata kerana kita pengguna internet menggunakan perkhidmatan mereka.
Begitu juga di Malaysia jika dilihat hari semakin ramai blogger meletakan iklanan di blog dan laman web mereka. Paling popular antaranya adalah seperti nuffnang.com.my, advertlets.com, innity.com dan sebagainya.
Hasilnya, blogger-blogger ini dapat pendapatan sampingan hanya dengan menggunakan kemudahan internet yang tersedia ada. Kerja dari rumah jer. Mereka ini sebenarnya pengguna internet yang bijak. Benda PERCUMA tapi Duit Masyuk. Mereka ini cuma perlu mendapatkanhits atau traffic lebih untuk menarik ramai membaca cerita-cerita panasgossip-gossip artis dan agenda politik tanahair serta macam-macam lagi cerita panas dan sensasi untuk menjadi blogger awesome. Bayarannya berdasar click oleh pengunjung blog tersebut. Semuanya dengan PERCUMA, hanya daftar dan setelah disahkan terus boleh letakan iklan-iklan tersebut. Tanpa perlu membayar sesen pun tapi dibayar.
Mahukan ANDA dibayar setiap bulan sebanyak USD 1 per rakan-rakan anda yang menyertainya dengan secara PERCUMA, TANPA perlu membayar yuran keahlian setiap bulan? TIADA maintain apa-apa pun.
Pendapatan berterusan yang tak masuk akal dengan TIADA modal permulaan ataupun pusingan langsung...
Hey... wazZUB ! wazZUB ! WAZZUB,
Pernahkah anda mendengar atau terbaca tentang WAZZUB ?
Jika belum, sila baca seterusnya dan fahami konsep sebenar apakah itu WAZZUB dan konsepnya. Saksi Video Intro Pre-launch di bawah :
WAZZUB adalah Pertama di dunia dalam Fenomena Perkongsian Keuntungan.
Perkongsian 50% keuntungan mereka adalah untuk pemegang saham dan pelabur-pelabur mereka dan manakala baki 50% akan dikongsi bersama oleh kesemua ahli-ahli yang menyertai WAZZUB secara PERCUMA sebelum 9 April 2012 (Pre-launch Members)
wazzzub
WAZZUB adalah komuniti dalam talian yang pertama yang berkongsi keuntungan dengan ahli-ahli pra-pelancaran semata-mata untuk memilih WAZZUB sebagai laman utama mereka selepas pelancaran. WAZZUB dijamin percuma selama-lamanya untuk dikongsi semua orang.
check mark 2Apa sebenarnya WAZZUB?
WAZZUB adalah Konsep Cemerlang yang belum pernah anda jumpa dan belum pernah berlaku sebelum ini. WAZZUB akan membayar kepada ahli-ahli yang menyertainya pada masa "PRE-LAUNCH" sahaja TANPA keluar modal walau sesen pun. Ianya PERCUMAselama-lamanya. WAZZUB adalah projek multi billion dolar. Ianya telah dimulakan sejak tahun 2007 dengan lebih USD 2 juta telah dilaburkan. Ia adalah Fenomena Internetbaru!
check mark 2Apa deal besar WAZZUB?
Bermula "PRE-LAUNCH" yang dibuka untuk semua orang menyertai bermula pada 1 hb Januari 2012. Bergitu menakjukan apabila kira-kira 70,000 ahli BARU menyertai WAZZUB dalam tempoh 24 jam.
check mark 2Kenapa anda harus bertindak cepat?
Kerana Waktu untuk menyertai WAZZUB adalah TERHAD untuk tempoh sehingga 9 April 2012 (waktu barat) di Malaysia ialah 10 April 2012.

mlm
WAZZUB PERCUMA SELAMA-LAMANYA
TIADA Bayaran Tersembunyi
BUKAN MLM (Multi Level Marketing)
BUKAN Jualan Langsung
BUKAN Skim Piramid
BUKAN PTC (Pay to Click)
TIDAK Perlu Menjual atau Membeli produk
TIADA Download, TIDAK perlu muat turun apa-apa
TIADA Matrik - Tiada Had
Bagaimana Perkiraan Pendapatan Anda di WAZZUB ?
Pendapatan anda berdasar purata USD 1 setiap orang yang menyertai WAZZUB dari ref-link anda TANPA HAD. Paling Best dan BESAR Potensi pendapatan anda perolehi kerana dikira dari Level 1 hingga Level 5. Tapi ianya BUKAN matrix Force - TIADAlimpahan keluar. Makin besar rangkain anda bina makin besar potensi pendapatan anda di WAZZUB.
KESIMPULANNYA :
Anda tetap dapat $ USD $ setiap bulan BILA :
Anda ajak rakan anda! TIADA had
Rakan anda ajak rakan-rakan mereka! TIADA Had
Rakan-rakan anda dan rakan- rakan mereka ajak rakan-rakan mereka ! TIADA Had.
Jom lihat perkiraaan bagaimana sekiranya anda hanya mengajak 5 orang sahaja menyertai anda (level 1) DAN setiap orang itu pula mengajak 5 orang juga sama seperti anda untuk menyertai WAZZUB percuma selama-lamanya. Free Forever. Nothing To Lose !
matrix
Jadual di atas, Pendapatan Pasif anda dapat = USD 3,905.00 (RM11,700) setiap bulan
Bagaimana jika setiap orang mengajak 10 orang menyertai WAZZUB?
Jumlah yang akan meletup ke USD 111,110.00 sebulan TANPA berbuat apa-apa lagi. Pendapatan setiap bulan sepanjang hayat TANPA modal - PERCUMA selama-lamanya.
Percaya atau Tidak, Ia tidak berhenti di situ sahaja. Lebih ramai orang anda jemput lebih banyak wang yang anda akan dapat. Kerana TIADA HAD untuk anda mengajak rakan-rakan anda menyertai WAZZUB. Dijamin PERCUMA selama-lamanya.
Tengok pula hasilnya. Cuba anda ajak 20 atau 30 orang dan lihat apa yang berlaku. IanyaTIDAK MUSTAHIL untuk anda melihat hasilnya apabila $ FACTOR anda akan bertambah setiap jam, setiap hari. Hanya anda perlu lakukan kerja paling mudah, buat promosi yang berterusan. Ajak rakan-rakan Facebook anda menyertai WAZZUB !
PERCUMA! Ianya satu fakta bahawa kebanyakan orang akan menyertai WAZZUB kerana ia UNIK, berkuasa dan ia F * R * E * E. Dah tentu semua orang suka F * R * E * E. Segala bakal mengubah sumber ekonomi, hidup anda dan keluargan anda hanya WAZZUB.
ready2
Apa perlu anda lakukan? Sila Ikuti langkah berikut :
Langkah 1.
Daftar. Click http://signup.wazzub.info/?lrRef=f7978. Langkah demi langkah diterangkan.
Langkah 2.Fahami fakta-fakta penting.  .
Langkah 3.Sebarkan ref-link anda dengan menjemput semua rakan-rakan anda untuk berkongsi peluang terbaik dan kejayaan ini bersama mereka.
WAZZUB kini LEBIH 2 JUTA AHLI!
1 Juta pengguna internet di seluruh menyertai WAZZUB hanya dalam tempoh 30 hari pra-pelancaran! FENOMENA ini menjadi satu sejarah.
MASA TERHAD ! 
Anda harus bertindak cepat! Sertai WAZZUB hari ini juga dan terus sebarkan ref-link anda untuk menjemput rakan-rakan anda menyertai WAZZUB dengan PERCUMA selama-lamanya.
Mahukah anda setiap bulan dibayar USD 50, USD 500, $ 5000 atau lebih lagi TANPA perlu mengeluarkan modal sesen pun. Tugas anda hanya ajak seberapa ramai rakan-rakan anda menyertai WAZZUB sebelum tarikh akhir 9 April 2012. Selepas tarikh ini........ TIDAK perlu lagi !
Peringatan : Wazzub TIDAK akan berkongsi hasil pendapatannya untuk ahli yang menyertai selepas 9 April, 2012. Anda hanya ada masa 2 bulan merebut peluang terbaik ini.


wazzub di sini.........



No comments:

Post a Comment